Friss hírek
Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal működéséről a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításának időtartama alatt
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormány 104/2021. (III. 5.) Korm. rendeletével bevezetett védelmi intézkedésekre tekintettel az Újfehértói Polgármesteri Hivatal 2021.03.10 –től 2021. március 22 –ig az alábbiak szerint működik.
A Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel.
A személyes jelenlétet igénylő ügyek (pl.: egyes anyakönyvi igazgatási ügyek) intézése előzetes telefonos időpontegyeztetés útján biztosított.
Kérelmek benyújtására postai vagy elektronikus úton, továbbá a portaszolgálatnál elhelyezett gyűjtődobozokban van lehetőség.
Kérelmek és nyilatkozatok előterjesztéséhez a formanyomtatványok átvétele a portaszolgálatnál lehetséges.
Az adókötelezettség teljesítéséhez – amennyiben átutalás formájában nem lehetséges – a csekket, továbbá az adóbevallási és egyéb formanyomtatványt a Hivatal munkatársai erre irányuló szóbeli jelzés alapján a portaszolgálatnál adják át.
A pénztári be –és kifizetés kizárólag szerdán 07:30 – 17:00 óráig, és pénteken 07:30 órától 12:30 óráig biztosított.
Az ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatásra telefonon van lehetőség.
Köszönjük a Lakosság szíves megértését, és kérjük, hogy a központilag bevezetett védelmi intézkedéseket szíveskedjenek következetesen betartani.
Újfehértó, 2021.03.09.
dr. Hosszú József |
dr. Veres Ildikó |
polgármester |
jegyző |