Friss hírek

Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal működéséről a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításának időtartama alatt

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormány 104/2021. (III. 5.) Korm. rendeletével bevezetett védelmi intézkedésekre tekintettel az Újfehértói Polgármesteri Hivatal 2021.03.10 –től 2021. március 22 –ig az alábbiak szerint működik.

A Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel.

A személyes jelenlétet igénylő ügyek (pl.: egyes anyakönyvi igazgatási ügyek) intézése előzetes telefonos időpontegyeztetés útján biztosított.

Kérelmek benyújtására postai vagy elektronikus úton, továbbá a portaszolgálatnál elhelyezett gyűjtődobozokban van lehetőség.

Kérelmek és nyilatkozatok előterjesztéséhez a formanyomtatványok átvétele a portaszolgálatnál lehetséges.

Az adókötelezettség teljesítéséhez – amennyiben átutalás formájában nem lehetséges – a csekket, továbbá az adóbevallási és egyéb formanyomtatványt a Hivatal munkatársai erre irányuló szóbeli jelzés alapján a portaszolgálatnál adják át.

A pénztári be –és kifizetés kizárólag szerdán 07:30 – 17:00 óráig, és pénteken 07:30 órától 12:30 óráig biztosított.

Az ügyintézéssel kapcsolatos általános tájékoztatásra telefonon van lehetőség.

 

Köszönjük a Lakosság szíves megértését, és kérjük, hogy a központilag bevezetett védelmi intézkedéseket szíveskedjenek következetesen betartani.

 

Újfehértó, 2021.03.09.

 

dr. Hosszú József

dr. Veres Ildikó

polgármester

jegyző