Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 9. § (1) bekezdés ac), ad) és af) pontjai alapján, a helyi önkormányzat, valamint a helyi önkormányzat által fenntartott költségvetési szerv és a jegyző 2018. január 1-jétől elektronikus ügyintézésre köteles, így a feladat- és hatáskörébe tartozó ügy, valamint a jogszabály alapján biztosítandó szolgáltatás igénybevételéhez, lemondásához vagy módosításához szükséges ügyek elektronikus intézését a jogszabályban meghatározottak szerint köteles biztosítani.
Az E-ügyintézési törvény 8.§ (1) bekezdésének értelmében az ügyfél – törvény, eredeti jogalkotói hatáskörben megalkotott kormányrendelet eltérő rendelkezése hiányában – jogosult az elektronikus ügyintézést biztosító szerv előtt az ügyei intézése során ügyintézési cselekményeit elektronikus úton végezni, nyilatkozatait elektronikus úton megtenni. Kivételt képeznek azon eljárási cselekmények, melyek mindenképpen az ügyfél személyes megjelenését követelik meg, illetve meghatározott okiratok másként nem pótolható benyújtását teszik kötelezővé. Míg természetes személy ügyfélnek a jogszabály lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre, addig a gazdálkodó szervezetek az E-ügyintézési tv. 2.§ (1) bekezdése szerinti ügyek tekintetében elektronikus ügyintézésre kötelesek.
(Gazdálkodó szervezet:a gazdasági társaság, az európai részvénytársaság, az egyesülés, az európai gazdasági egyesülés, az európai területi társulás, a szövetkezet, az európai szövetkezet, a vízgazdálkodási társulat, az erdőbirtokossági társulat, a külföldi székhelyű vállalat magyarországi fióktelepe, az állami vállalat, az egyéb állami gazdálkodó szerv, az egyes jogi személyek vállalata, a közös vállalat, a végrehajtói iroda, a közjegyzői iroda, az ügyvédi iroda, a szabadalmi ügyvivői iroda, az önkéntes kölcsönös biztosító pénztár, a magánnyugdíjpénztár, az egyéni cég, továbbá az egyéni vállalkozó, emellett gazdálkodó tevékenységével összefüggő polgári jogi kapcsolataiban az állam, a helyi önkormányzat, a költségvetési szerv, jogszabály alapján a költségvetési szervek gazdálkodására vonatkozó szabályokat alkalmazó egyéb jogi személy, a köztestület, valamint - az adószámmal nem rendelkező alapítvány; egyesület, kivételével - alapítvány, egyesület)
Újfehértó Város Önkormányzata, költségvetési szervei, Újfehértó Város Roma Nemzetiségi Önkormányzata, Újfehértó-Bököny Viziközmű Beruházási Társulás elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó adatai:
A szervezet törzskönyvi nyilvántartási azonosítója (MÁK kód) |
A csatlakozással érintett szervezeti egység neve |
A Hivatali Kapu KRID azonosító kódja |
KSH kód |
Megye |
Település |
Önk_ Irányító-szám |
Önk_Utca, házszám |
|
|
|
|
|
|
|
|
732473 |
ÚJFEHÉRTÓ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA |
249969355 |
1526611 |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye |
Újfehértó |
4244 |
Szent István út 10 |
404794 |
ÚJFEHÉRTÓI POLGÁRMESTERI HIVATAL |
205007306 |
1526611 |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye |
Újfehértó |
4244 |
Szent István út 10 |
671554 |
LENGYEL LAURA ÓVODA |
453056732 |
1526611 |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye |
Újfehértó |
4244 |
Árvácska utca 2 |
798439 |
ZAJTI FERENC HELYTÖRTÉNETI GYŰJTEMÉNY, MŰVELŐDÉSI KÖZPONT ÉS KÖNYVTÁR |
456030921 |
1526611 |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye |
Újfehértó |
4244 |
Egészségház utca 2 |
778444 |
ÚJFEHÉRTÓ VÁROS ROMA NEMZETISÉGI ÖNKORMÁNYZATA |
254071779 |
1526611 |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye |
Újfehértó |
4244 |
Szent István út 10 |
765725 |
ÚJFEHÉRTÓ-BÖKÖNY VIZIKÖZMŰ BERUHÁZÁSI TÁRSULÁS |
243909954 |
1526611 |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye |
Újfehértó |
4244 |
Szent István út 10 |
659345 |
ÚJFEHÉRTÓI JÁTÉKVÁR BŐLCSŐDE |
453165338 |
1526611 |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye |
Újfehértó |
4244 |
Bartók Béla utca 5 |
ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉSI FELÜLETEK:
Elektronikusan ügyet intézni – űrlapos ügyintézés esetén – az Önkormányzati Hivatali Portálon - https://ohp-20.asp.lgov.hu -, elektronikus űrlappal nem támogatott ügytípusok esetén, a https://epapir.gov.hu felületen lehet.
Önkormányzati Hivatali Portál:
Az Önkormányzati Hivatali Portál https://ohp-20.asp.lgov.hu (továbbiakban: Portál) az önkormányzati ASP rendszerben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne, ahol elektronikus űrlappal támogatott ügyek intézhetők.
A Portál az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő önkormányzatok természetes személy és jogi személy ügyfelei számára egyaránt lehetőséget biztosít elektronikusan elérhető szolgáltatások igénybe vételére.
A Portál bárki számára elérhető, egyes funkciók szabadon használhatók, más funkciók azonban regisztrációhoz kötöttek. Az azonosítás a KAÜ igénybevételével történik. Az ügyfeleknek a felületen ki kell választaniuk, hogy melyik, az ASP központhoz csatlakozott településen szeretnének ügyet intézni, ezután vehetik igénybe az ASP szakrendszerek kínálta ügyintézési lehetőségeket. A felületen ki kell választani az eljárás módját, az adott űrlapot (ágazat, ügytípus) és a kitöltést, ellenőrzést, mellékletek csatolását követően továbbítani kell a Polgármesteri Hivatal részére.
Az oldal megtekintéséhez böngészőprogram (Internet Explorer, Chrome, Firefox stb.) és internet hozzáférés szükséges, a portál és a szolgáltatásai használata egyéb alkalmazás telepítését nem igényli.
e-Papír alkalmazás:
Elektronikus űrlappal nem támogatott ügytípusok esetén, a https://epapir.gov.hu felületen van lehetőség elektronikusan ügyeket intézni. Az e-papír, azonosítást követően biztosítja az ügyfél számára hogy az elektronikus ügyintézést biztosító szervhez szabad szöveges beadványt terjesszen elő. Az Ügyfélkapus bejelentkezés után a megjelenő űrlapon meg kell adni a képernyőn kért adatokat. Például: Témacsoport, Ügytípus, Címzett, Levél tárgya, stb.
A levelet bármikor elmentheti. Munkáját később a Mentett piszkozatok menüből folytathatja. A levélhez lehetősége van dokumentumot is csatolni (max. 30 MB), amelyet az Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés (AVDH) szolgáltatással hitelesíthet.
Az alkalmazás lehetőséget ad egy küldés előtti ellenőrzésre, ahol megnézheti, hogy nem írta-e el valamelyik adatot, valamint, hogy jó dokumentumo(ka)t csatolt-e. Szükség esetén a Vissza a Levél szerkesztéséhez gombra kattintva módosíthatja az adatait és / vagy a csatolt dokumentumo(ka)t. Amennyiben mindent rendben talált, válassza a Küldés gombot.
A sikeres feladásról egy feladási igazolást kap személyes ügyfélkapujának értesítési tárhelyére. A tárhely a beérkező dokumentumokat, igazolásokat, nyugtákat 30 napig tárolja. Azokat a dokumentumokat, amelyeket hosszabb ideig szeretne megőrizni, átmozgathatja a Tartóstárba.
Kérjük, a feladást követően figyelje a személyes ügyfélkapujának értesítési tárhelyét, mert a címzett intézmény a válaszát minden esetben oda fogja elküldeni.
Amennyiben Ön nem rendelkezik ügyfélkapus azonosítóval, a regisztrációról itt tájékozódhat.
AZ ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉS MÓDJA:
Az elektronikus ügyintézési oldalunkon közzétett ügytípusok elektronikus intézése során, az elektronikusan intézhető ügyek rovatban lévő szövegre kattintva a rendszer automatikusan arra a felületre (https://ohp-20.asp.lgov.hu vagy https://epapir.gov.hu) navigálja az Ügyfeleket, amelyen az adott ügytípus elektronikusan intézhető. A kérelmek kitöltésében a táblázat kitöltési útmutatói és az ügyleírásai nyújtanak segítséget.
Az a természetes személy, aki nem kíván elektronikusan ügyet intézni, de a nyomtatványt a kérelem kitöltése céljából le kívánja tölteni, a táblázat nyomtatványok oszlopában lévő szövegre kattintva tudja azt megnyitni és kitöltést követően, hitelesítve (aláírva) a szükséges mellékletekkel együtt megküldeni az Újfehértói Polgármesteri Hivatal részére, papír alapon.
Az e-papír alkalmazást használók a táblázat nyomtatványok oszlopában lévő szövegre kattintva tudják megnyitni a kitöltendő nyomtatványt. A kitöltött nyomtatványt, hitelesítve (aláírva) a szükséges mellékletekkel együtt kell megküldeni az Újfehértói Polgármesteri Hivatal részére elektronikus úton, a nyomtatvány sorában lévő elektronikusan intézhető ügyek oszlopban lévő szövegre kattintva, az e-papír felületen keresztül, az alkalmazásnál leírtak alapján.
Az űrlappal támogatott ügyek esetén, a táblázat elektronikusan intézhető ügyek oszlopban lévő szövegre kattintva, a rendszer automatikusan az Önkormányzati Hivatali Portálra navigál. (https://ohp-20.asp.lgov.hu) ( Bejelentkezés/Ügyfélkapu/ Regisztráció /Ügyindítás)(Regsisztrálni:ha nem automatikusan hozza fel a rendszer, akkor a Bejelentkezve fülön a Személyes beállításokra kell kattintani) . Az űrlapos ügyintézésre a Önkormányzati Hivatali Portálnál leírtak irányadók.
AZ ÚJFEHÉRTÓI POLGÁRMESTERI HIVATALNÁL (KRID: 205007306 )
ELEKTRONIKUSAN INTÉZHETŐ ÜGYEK
Adó ügyek
Nyomtatványok | Kitöltési útmutató |
Ügyleírás (pdf-es formátum) |
Elektronikusan intézhető ügyek |
Megjegyzés |
Megkeresés köztartozás
|
Megkeresés köztartozás behajtására |
Megkeresés köztartozás
|
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Adó- és értékbizonyítvány
|
ADÓ-ÉS ÉRTÉKBIZONYÍTVÁNY |
Adó- és értékbizonyítványkiállítási kérelem |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Egyszerűsített részletfizetési
|
AUTOMATIKUS RÉSZLETFIZETÉSI KEDVEZMÉNY |
Egyszerűsített részletfizetésikérelem |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Általános adóigazolás
|
ADÓIGAZOLÁS |
Általános adóigazoláskérelem |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Kérelem adófelfüggesztésre |
Kérelem adófelfüggesztésre |
Kérelem adófelfüggesztésre |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Bejelentkezés, változás-bejelentés |
Bejelentkezés, változásbejelentés |
Bejelentkezés, változás-bejelentés |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Kérelem költségmentesség
|
A fizetési kedvezmények alapvető szabályai |
Kérelem költségmentesség
|
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Nyilatkozat az adómentesség
|
Nyilatkozat adómentesség igénybevételéhez |
Nyilatkozat az adómentességigénybevételéről |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Meghatalmazás önkormányzati
|
Meghatalmazás, képviselet |
Meghatalmazás önkormányzatiadóügyekben |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Túlfizetés átvezetési és visszatérítési
|
A túlfizetés átvezetése, visszaigénylése |
Túlfizetés átvezetési és visszatérítésikérelem |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Bevallás előrehozott
|
Bevallás az előrehozott helyi adóról |
Bevallás előrehozotthelyi adóról |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Adatbejelentés az épület, épületrész utáni építményadóról |
Jelenleg nincs ilyen adónem |
Adatbejelentés az épület, épületrész utáni építményadóról |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Adatbejelentés a gépjárműadóról |
GÉPJÁRMŰADÓ |
Adatbejelentés a gépjárműadóról |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Helyi iparűzési adó bevallás, ideiglenes jellegű iparűzési tevékenység |
HELYI IPARÜZÉSI ADÓ |
Helyi iparűzési adó bevallás, ideiglenes jellegű iparűzési tevékenység |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2014 évre |
HELYI IPARÜZÉSI ADÓ |
Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2014 évre |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2016. évre |
HELYI IPARÜZÉSI ADÓ |
Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2016. évre |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2015. évre |
HELYI IPARÜZÉSI ADÓ |
Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2015. évre |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Helyi iparűzési adóelőleg-kiegészítés bevallás |
HELYI IPARÜZÉSI ADÓ |
Helyi iparűzési adóelőleg-kiegészítés bevallás |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2018. évre |
Útmutató | HELYI IPARÜZÉSI ADÓ |
Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2018. évre |
ASP űrlappal támogatott ügy |
Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2017. évre |
HELYI IPARÜZÉSI ADÓ |
Helyi iparűzési adó bevallás, állandó jellegű iparűzési tevékenység, 2017. évre |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Bejelentés desztillálóberendezés tulajdonjogáról, tulajdonjogának megszerzéséről |
Ügyleírás |
Bejelentés desztillálóberendezés tulajdonjogáról, tulajdonjogának megszerzéséről |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Bevallás előállított magánfőzött párlat után |
Ügyleírás |
Bevallás előállított magánfőzött párlat után |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Termőföld bérbeadásából származó jövedelem adójához kapcsolódó bevallás |
TERMŐFÖLD BÉRBEADÁSÁBÓL SZÁRMAZÓ JÖVEDELEMADÓ |
Termőföld bérbeadásából származó jövedelem adójához kapcsolódó bevallás |
ASP űrlappal támogatott ügy |
|
Adatbejelentés a magánszemély kommunális adójáról |
MAGÁNSZEMÉLYEK KOMMUNÁLIS ADÓJA |
Adatbejelentés a magánszemély kommunális adójáról |
ASP űrlappal támogatott ügy |
Anyakönyvi ügyek
Nyomtatványok | Kitöltési útmutató | Ügyleírás (pdf-es formátum) |
Elektronikusan intézhető ügyek |
Megjegyzés |
Anyakönyvi kivonat
|
Anyakönyvi kivonat
|
Diszpolgári cím és kitüntetődíjak
Nyomtatványok | Kitöltési útmutató | Ügyleírás (pdf-es formátum) |
Elektronikusan intézhető ügyek |
Megjegyzés |
Diszpolgári cím és kitüntetődíjak | Diszpolgári cím és kitüntetődíjak |
Hagyatéki ügy
Nyomtatványok | Kitöltési útmutató | Ügyleírás (pdf-es formátum) |
Elektronikusan intézhető ügyek |
Megjegyzés |
Adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz |
Adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz |
|||
Nyilatkozat öröklésre jogosultakról |
Nyilatkozat öröklésre jogosultakról |
|||
Pénzügy, gazdálkodási ügyek
Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek
Szociális ügyek
Nyomtatványok | Kitöltési útmutató | Ügyleírás (pdf-es formátum) |
Elektronikusan intézhető ügyek |
Megjegyzés |
Rendkívüli települési támogatás
|
Rendkívüli települési támogatás
|
|||
Köztemetési kérelem |
Köztemetési kérelem |
Hatósági ügyek